Must be autumn
breathe in the autumn air 🎃
©
Évértékelő
2018. január 2., kedd - január 02, 2018; Mia; 0 komment
Drága Habcsókok!

Először is szeretnék mindenkinek boldog új évet kívánni! Az a helyzet, hogy itt ülök a szobámba, pizsiben még (mert nem vettem rá magam eddig, hogy átöltözzek) és azon gondolkodtam, hogy mit is csináltam ebben a 2017-es évben. (Nagyjából semmit) Úgy gondoltam, hogy összegzem egy kicsit.

Kapcsolódó kép
  •  Felvételiztem - Ez nem valami nagy érdem:)
  • Ballagtam - Ebben az esetben ez sem.
  • Letettem a nyelvvizsgát. - Az alapfokú még nem volt nehéz, a középfokúra már ráparáztam.
  • Megyei angol versenyen 2. lettem. - Lehettem volna első is.:(
  • Bővült a könyvgyűjteményem néhány új darabbal. - Ha szeretnétek írok majd erről is.
  • Kinyírtam néhány szobanövényt. - RIP esküszöm, véletlen volt!:(
  • Kicsit változtattam az öltözködési stílusomon. - Elegante ON
  • Változott a zenei stílusom is. - Hajladozok a rock és a metál irányába.
  •  Elvesztettem néhány "barátot" - Ehez nincs mit hozzáfűzi.
  • És találtam újakat is. - Ennek meg csak örülök.



És hogy mit tervezek a 2018-as évemre?
  • Szeretnék ténylegesen tanulni.
  • Aktivizálni magam a DÖK-ben, mert eddig eléggé inaktív voltam.
  • Elolvasni annyi könyvet amennyit csak tudok.
  • Kitalálni a twitter jelszavam. - Még mindig nem jöttem rá. :(
  • Letenni a középfokút.

Címkék:


VISSZA ELŐRE