Must be autumn
breathe in the autumn air 🎃
©
Kritika - Az örökös
2018. január 6., szombat - január 06, 2018; Mia; 1 komment
Drága Habcsókok!

A minap felkeresett Kriszta (NK) , hogy írjak neki egy kritikát, én pedig örömmel elvállaltam. Lássunk is hozzá!☺

LINK: xxx

Design
Nagyon jó lett, kifejezetten tetszik a színvilág is. Látszik, hogy igényes munka. Láttam, hogy te csináltad a fejlécet, ezért külön szeretnék gratulálni neked. A szereplők kivágása jó lett, de az összemosást szerintem lehetne még finomítani.
Maga a design kódolása is remek, bár a menüben szerintem túl sok dolog van. Az elérhetőségeidet nyugodtan teheted az információk közé.

Történet:
Úgy gondoltam, hogy nem írok minden egyes fejezetről, inkább egybe elmondom a véleményem.
Az első benyomásom az volt, hogy nagyon tetszik, ez nem is változott a végéig sem, viszont pár dolgot észrevettem, és megjegyeznék.
- Néhol váltogatod a múlt-, illetve a jelen időt. Bár ez csak figyelmetlenség, szerintem olvass végig egy-egy fejezetet miután befejezted őket. Hozzátenném, hogy ez főleg az első pár fejezetre jellemző.
- Ne kezdj kötőszóval mondatot. Vannak olyan esetek, ahol nyomatékosítani lehet vele, de többször is észrevettem ezt a jelenséget nálad.
- A szókincsed ellen semmi kifogásom nem lehet, nagyon szépen, és választékosan írsz.
- Ahogy olvastam a történetedet, egy szerepjáték könyve jutott az eszembe (Régi gyerek vagyok, én még szerettem az ilyeneket) valószínűleg a jelen idő miatt. Nem mondom, hogy változtass és kezdj el mindent múlt időben írni, de számomra egy kicsit zavaró volt.

Szereplők
A történet karakterei jól ki lettek találva, tetszik,hogy nem mindenki egy ugyanazon korban van, de a sok információ miatt volt ahol belekavarodtam a történetbe.

Összességében, ez egy nagyon jó blog, egy szintén kitűnő történettel. Ha odafigyelsz azokra a dolgokra amiket leírtam, végkép nem lehetne majd semmi kivetnivalót találni. 
További sok sikert az íráshoz!☺

♡Nara♡

Címkék:


VISSZA ELŐRE